POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

dyrektora

 

w Centrum Transferu Technologii

 

 

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Reprezentuje CTT na zewnątrz i kieruje całokształtem jego działalności, zgodnie z zakresem obowiązków i uprawnień, a w szczególności:

 

  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie CTT;
  • odpowiada za prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej i gospodarowanie majątkiem CTT;
  • koordynuje współpracę z innymi jednostkami PK w zakresie działalności CTT;
  • nadzoruje i kontroluje działania pracowników zatrudnionych w CTT (zespół powyżej 20 osób);
  • zleca Zespołom CTT i Działowi Administracyjnemu CTT dodatkowe zadania, nieokreślone niniejszym regulaminem;
  • przygotowuje roczne sprawozdania z działalności CTT;
  • inicjuje realizację nowych projektów zbieżnych z zadaniami CTT;
  • wydaje pisemną decyzję o rezygnacji z komercjalizacji wyniku;
  • wnioskuje o przedłużenie okresu zachowania know-how PK w tajemnicy;
  • wnioskuje o rozpoczęcie procedury o objęcie know-how PK ochroną z tytułu uzyskania praw wyłącznych;
  • opiniuje i wnioskuje co do wyboru komercjalizacji bezpośredniej lub pośredniej oraz o zawarciu ze spółką celową umowy na zarządzanie prawami własności przemysłowej do wyniku w zakresie jego komercjalizacji bezpośredniej.

 


2. Niezbędne wymagania:

 

  • wykształcenie: wyższe, preferowane o profilu technicznym, ekonomicznym lub prawniczym;
  • doświadczenie zawodowe: 8 lat udokumentowanego stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie transferu wyników badań do przemysłu, do sektora B+R oraz komercjalizacji nauki i technologii;
  • dodatkowe kwalifikacje: 3 lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych;
  • znajomość języków obcych: biegła udokumentowana znajomość języka angielskiego;
  • doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • znajomość ustaw o innowacyjności i ustawy o szkolnictwie wyższym.

 


3. Dodatkowe wymagania:

 

  • znajomość specyfiki działania wyższej uczelni i funkcjonowania centrów transferu technologii;
  • znajomość zasad ochrony praw własności intelektualnej.

 


4. Wymagane dokumenty:

 

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • wizja funkcjonowania CTT PK;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności powiązane z konkursem.

 


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok.137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do dnia 23 lutego 2018 r.

 

Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Centrum Transferu Technologii.

 

Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach od 1.04.2018 r. do 15.04.2018 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

 

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i dokumentowania przebiegu zatrudnienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.).