POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

profesora nadzwyczajnego

 

(objęcie stanowiska z dniem 1 stycznia 2018 r.)


w Instytucie Inżynierii Materiałowej


na Wydziale Mechanicznym

 

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w Ustawie z dnia 27.07.2005 r. Prawo o Szkolnictwie Wyższym (art. 114) z późn. zmianami i warunki § 84 Statutu PK oraz:

 

  • posiadają tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego w dyscyplinie: Inżynieria Materiałowa z zakresu badań polimerów i kompozytów;
  • mają znaczny dorobek naukowy lub twórczy, kierowali projektami badawczymi z zakresu polimerów i biokompozytów;
  • mają osiągnięcia w kształceniu kadry lub kierowaniu zespołami badawczymi lub wybitne osiągnięcia projektowe, uczestniczyli w tworzeniu kursów e-learnigowych, maja opracowane skrypty i pomoce dydaktyczna z zakresu nauki o materiałach polimerowych.

 


Kandydaci powinni złożyć na Wydziale Mechanicznym (Kraków, al. Jana Pawła II 37 – bud. 6D, pok. 104 w godz. 8.00-15.00) następujące dokumenty:

 

  • podanie skierowane do JM Rektora PK;
  • życiorys;
  • kopie dokumentów, certyfikatów, zaświadczeń, umożliwiających potwierdzenie prawdziwości informacji przekazywanych przez kandydatów:

 

- autoreferat przedstawiający zainteresowania badawcze i dydaktyczne, ważniejsze osiągnięcia oraz zamierzenia dotyczące przyszłej działalności,

- odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie tytułu naukowego lub stopnia naukowego,
- wykaz dorobku naukowo – dydaktycznego i zawodowego,
- informację o kształceniu kadry.

 

 

Termin składania podań upływa dnia 22 listopada 2017 r.

 

Planowane rozstrzygnięcie konkursu na Wydziale nastąpi do dnia 24 listopada 2017 r.

 

W ramach konkursu możliwe jest zaproszenie kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Złożone dokumenty można będzie odebrać przy al. Jana Pawła II 37 – bud. D, pok. 104 w godz. 8.00-15.00 w dniach od 4 do 8 grudnia 2017 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

 

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i dokumentowania przebiegu zatrudnienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.).